چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چند وقتیست خودم دست به کارم... برسم

آمدم یاد بگیرم به بهارم برسم

دست از دل نکشیدم به قرارم برسم


از خودم دور شدم.. فرصت نزدیکی نیست

اتفاقیست مگر تا به کنارم برسم


هر چه هستیم.. همینیم.. همین.. بی کم و کاست

او عمل کرده که من هم به شعارم برسم


هیچ کس نیست به پایان برساند ما را

چند وقتیست خودم دست به کارم.. برسم


عهد را صبح نوشتند ولی در دل ِ شب

یک نفر معجزه کرده سر ِ دارم برسم


نظرات 4 + ارسال نظر
ی.م سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.zin-do-se.blogfa.com

هیچ کس نیست به پایان برساند ما را
چند وقتیست خودم دست به کارم.. برسم
..
'گاهی آدمی هرچه قدر هم که دور بزند به خودش نمیرسد.
گاهی آدم دوست دارد خودش را مچاله کند و بیاندازد دور.
..
عقل با دل روبه رو شد ، صبح دلتنگی به خیر / عقل برمیگشت راهی را که دل پیموده بود...

ی.م سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

میلاد امام حاضرمان هم مبارک.
..
"تو دلت بیشتر از ما تب هجران دارد / سحر وصل همیشه شب هجران دارد."
..
از به خود آمدن این قافله را گم کردیم / وای بر ما پسر فاطمه را گم کردیم

خادم الهادی سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://khademolhadi.blogfa.com

سلام!
کاش تو این وبگاه تون ی امکان جست و جو هم میذاشتین .
ی شعری و روز تولد حضرت زهرا سلام الله علیها بود که فکر کنم تو دانشگاه ما خوندید در مورد امام رضا روحی فداک!
خیلی قشنگ بود اما من نتونستم تو این وب تون پیداش کنم
ممنون.
یاعلی...

سلام
متاسفانه بلاگ این امکان رو نداره
فکر کنم شعری که میگین این بوده:

هر دلی آمد کنار تو از اینجا برنگشت
گرچه مجنون بود... اما سوی لیلا برنگشت

یک نفر میخواست با گنبد نظر بازی کند
جلد شد.. دیوانه شد.. دیوانه اما برنگشت

زائری که هیچ همراهی به جز اشکش نداشت
بعد از اینکه اشک ها را ریخت تنها برنگشت

در کنارت مثل یک ماهی درون آب بود
بی تو بودن را نفهمید آخرش تا برنگشت

صبح.. بیماری دخیل پنجره فولاد شد
تو شفا دادی.. ولی آخر سروپا برنگشت

دوستم را اولین باری که آوردم حرم
تا دم ِ برگشت با ما بود.. با ما برنگشت

راستی آقا همان آهو که ضامن بوده ایش
آخرش برگشت پیش مادرش یا برنگشت؟!

khademolhadi یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:52 ق.ظ

slm
mamanon!
hamin sher bood.

سلام
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد