چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چهار تا دفتر شعر دارم به تفکیک موضوع... یکی از آن ها که موضوعش عاشقانه هاست را "چشمه ی چشم هایش" عنوان دادم. برای آن سه تای دیگر هم که حکمت ها، حدیث نفس ها و شعرهای آیینی است که در این سال ها نوشته ام نام هایی انتخاب کرده ام.

از قضا اینکه وقتی این وبلاگ را درست کردم خودآگاه یا ناخودآگاه اسمش را گذاشتم "چشمه ی چشم هایش" و در نتیجه بیشتر عاشقانه هایم را نوشتم. گرچه موضوعات دیگر هم سهمی داشتند اما راستش خودم شاءن شعر آیینی را بیشتر از این می دانم که قروقاطی با دیگر نوشته ها بذارمشان در وبلاگ، پس فعلاً تا وقتی که تصمیم بگیرم که دوستان یک سایت درست و درمان درست کنند برایم، مجبورم دست نگه دارم.

یک نکته ی دیگر هم اینکه، اینجا دفتر شعرم است. یعنی بیشتر شعرها را بدون ویرایش همین جا می نویسم و حتا اگر روزی خدا تقدیرش به گرفتن حال حقیر باشد و مثلن سرورِ بلاگ اسکی پیاده شود، خیلی از شعرها می پرد به حول و قوّه ی الهی. این یعنی شعرها همینطوری اند گرچه اگر همینطوری هم نباشند باز خیلی اهل ویرایش و کار کردن روی شعر نیستم. این هم یک فرار رو به جلو برای توجیه ضعف شعرها :)

ممنون که فقط من را می خوانید و هیچ تاثیری نمی گیرید که آن دنیا دهانم توسط ملائکه ی عذاب با قیر داغ آسفالت نشود.

والعاقبه للمتقین

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http://majhool.blog.ir

ایجاد سایت مدون خبر خوبی بود !
حالا اگر بلاگ اسکای هم تقدیرش به حال گیری تان رفت ، میتونیم با دریافت مژدگانی شعرهای سیو شده تون رو بهتون برگردونیم :)

اون موقع دیگه باید پدرم در بیاد تا شعرارو جمع و جور کنم:)

روحانی شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

واجب شد خودم بک آپ بگیرم!!

ممنون میشم :)

مریم یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ http://taeghon.persianblog.ir/

سلام
سایتتون که آماده شد لینکش رو اینجا هم بذارید لطفا :)
شاید خیلی نظر نذارم پایین پستاتون ولی غالبا شعراتون رو میخونم زیباست
موفق باشید

سلام
حتمن
لطف میکنین

ص ب دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
یعنی حس بک آپ گرفتنم ندارین؟
دوستانشون به دادشون برسید
اگه یه روزی آلزایمر بگیرید دیگه هیچ (البته خدا نکنه- ان شاء اللـه همیشه تنتون سالم باشه)

یه وب سایت هم بزنید توش فقط برا امام رضا شعر بگید :)
باتشکر
عرض دیگه ای ندارم D:

سلام... دوستان لطف کردن ی بکاپ گرفتن برام

طرید پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

سلامعلیکم
احیانا یا شما از دیدن فرشته ها غافلگیر نشین! یا حالا ما نوت استیک های رنگی" چشمه ی چشمهایش "رو از دیوار اتاقم میکنیم! یا مثلا سردر وبلاگمونو عوض میکنیم الان(...که کردم !)
یا مثلن تاثیر نمیپذیریم ... ( اصرار دارید دیگه !)

ممنون بابت این همه لطف در حق من :)

علی اکبری چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

اینجا کم بود،یه جای دیگه رو هم میخوای اشغال کنی؟؟ :)
آقا یه چیزی! من میخوام حرفمو درباره اینکه گفتم دوباره پلاس بیای،پس بگیرم.شرمنده،اگه میتونی هر چه زودتر از این چاه شبکه اجتماعی فرار کن. برو یه جای دور که دست هیچ شبکه اجتماعی بهت نرسه!!!

:)
چشم... میرم از اینجا...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد