چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

ای تیغ...

ای تیغ... معجزاتِ خودت را نشان بده

چرخی بزن... حیاتِ خودت را نشان بده


ای تیزیِ اشارتِ ابروی یارِ من

خون ریزِ من... صفات خودت را نشان بده


حالا که ابتدای محرّم رسیده است

محیای وَ... ممات خودت را نشان بده


پیغمبری شبیه تو پیدا نمی کنم

با وحی... مُرسَلات خودت را نشان بده


من را ببر به واقعه و مبتلام کن

پیشِ خدا مناطِ خودت را نشان بده


لب تشنه ام... تو با اثرت سیرِ آب کن

سرچشمه ی فرات خودت را نشان بده


حیّ علی الصلوه به سجاده ی تنم

در سجده ای صلاتِ خودت را نشان بده


رنگی بگیر با دمِ این خاکِ خون سرشت

رنگینی ِدوات خودت را نشان بده


 ای تیغ... ای اشارتِ ابروی یارِ من

با مرگِ من حیاتِ خودت را نشان بده

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://majhool.blog.ir

با اذن مادرش به محرم رسیده ایم ...
او گفته است تک تک ما را صدا کنند .....
غیر از قبیله ی علی و فاطمه کجا
شاهان به حال و روز گدا اعتنا کنند .... ؟

فرجی دیگر پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.farajidigar.parsiblog.com

سرچشمه فرات خودت را نشان بده...
زیبا بود
سلام و عرض تسلیت ایام محرم.
انشالله توفیقمان بدهند برایشان عزادار باشیم و دلسوخته
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد