چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

آماده شو... من تیغ ها را تا میاورم...



دارم خودم را با غزل بالا میاورم

حالِ تمامِ زخم ها را جا میاورم

 

یک عمر من می سوختم دور از نگاهِ تو

خاکسترم را پیشِ تو... حالا میاورم

 

گرد و غبارِ روی دل را می تکانم و...

پنهان ترینِ سینه  را پیدا میاورم

 

با آن دلِ طوفانی اَت طوفان به پا نکن 

با این دلِ دریایی اَم دریا میاورم

 

نه! هیچ حرفی پیشِ چشم تو نمی زنم

زل می زنم یک آسمان رویا میاورم

 

دیگر نخواه از من مرا آب از سرم گذشت

چون می برم فرقی ندارد با میاورم

 

مضمون به جز لیلا ندارم تا غزل کنم

من پاک لیلایی ام و لیلا میاورم

 

...

سهمی بیا بگذار تا با هم جنون کنیم

آماده شو... من تیغ ها را تا میاورم...

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد