چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

کشف و شهودی داشتم با چشم هایش


در حسرتِ امروز و فردایی که رفته

اشکی که شبها ریختم ... نایی که رفته

 

دارم خودم را می کشانم تا تغزّل

شاید بسازم باز... رویایی که رفته

 

می آیدم چیزی شبیه شعر اما...

افسوس از شور ِ غزل هایی که رفته

 

هرچند این هایی که دارم خوب هستند

اما خدا می داند... آنهایی که رفته

 

کشف و شهودی داشتم با چشم هایش

حالا خیالاتِ تماشایی که رفته

 

پرواز تنها راه اوج ِ یک پرندست

پروانه در اندوه ِ پرهایی که رفته

 

بی فایده دور ِ خودم می چرخم اکنون

جا مانده در این جاده ها پایی که رفته


. . .

یک روز می آید که ما هم جمع باشیم

دور و بر ِ آقای تنهایی که رفته ...


نظرات 2 + ارسال نظر
روحانی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ق.ظ

با جی ریدر میام دیگه نمی تونم کامنت بذارم.

عالی بود این...خیلی زیاد
هر چند این هایی که دارم خوب هستند
اما خدا می داند...آن هایی که رفته ...

ممنون. راضی به زحمت ِ کامنت نیستیم ... همین که شعر خونده بشه کافیه

رها دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ http://rahanevesht.blogfa.com

بوی مرگ بود توش...یا غم یادی که رفته!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد