چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

تا کی قرارت هست دور از دست ها باشی؟!


حتا اگر پا بسته ی زنجیر ها باشی


چون خواستی عاشق شوی باید رها باشی


 

اصلن که گفته عشق دل بستن به معشوق است؟!


اصلیّت اَش این است از او هم جدا باشی


 

دوری اگر از یار باشد.. عین ِ نزدیکی است


حالا چه فرقی می کند دیگر کجا باشی؟


 

غربت به هر نوعی برای عاشقی خوب است


وقتی به بالا می روی تا مبتلا باشی


 

این بیت ها را محض دل خوش کردنم گفتم


من التماس ات می کنم این بار تا باشی


 

می خواستم از بوسه هایت توشه بر دارم


سر بسته گفتی: من نمی خواهم شما باشی!


 

تنهایی ات زیباست... هم راه اَت بکن ما را


تا کی قرارت هست دور از دست ها باشی؟!



نظرات 3 + ارسال نظر
رهگذر... سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ

من التماس ات می کنم

( بخون جگر...! )

این بار تا باشی....

غریبه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

این بیت ها را
محض دل خوش کردنم گفتم
من التماس ات می کنم این بار تا باشی

آفرین.

jj دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ق.ظ

تنهایی ات زیباست
ما را شریک تنهایی ات کن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد