چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چقدر گریه ی بی اشک و بی صدا سخت است


همیشه اول و آغاز و ابتدا سخت است


همیشه آخر و پایان و انتها سخت است


 

کدام مرحله آسان نموده ای... ای عشق؟!


که با حضور تو هر جای ماجرا سخت است


 

اگر تو در همه ی راه پیشِ ما هستی


بگو که طیّ ِ طریق جنون چرا سخت است؟


 

اگر نبود بلایت بلی آ،  نمی گفتم


به جز اَلَستُ بَربّی اَت ابتلا سخت است


 

ندای  اِنکَسَرَ ظَهری اَم تعارف نیست


کشیدنِ غمِ تو روی دوشِ ما سخت است


 

کنارِ رهگذران بود... این که فهمیدم


چقدر گریه ی بی اشک و بی صدا سخت است


...

خیال کردم از این روضه بر نمی آیم


اجازه دادی و خواندیم... منتها سخت است



***

برداشتِ ذوقی از غزلِ بی نظیر ِ  حضرتِ شیخنا رضا جعفری(دامت ذوقه)


{اگر شهید شدم جنگ تن به تن سخت است...}



نظرات 3 + ارسال نظر
ف.الف چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:19 ب.ظ http://majhool.blog.ir

چقدر گریه ی بی اشک و بی صدا سخت است...
.
آن غزل هم واقعا بی نظیر بود. محتوای هر بیت عالی ..

آرشید چهارشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:27 ب.ظ http://arshid.blogsky.com

چقدر قافیه ها را به مسلخ آوردم
ببین که کشتن این عاشقانه ها سخت است

بسیار زیبا سرودید دوست گرانقدر .
سپاس و خوشوقتم از آشنایی با آثار و افکار بی نظیرتان .

بح بح...
احسنت به این ذوق

همچنین منم خوشحال شدم. مخلص.

ح.ع یکشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:01 ق.ظ

بسم الله
سلام رفیق.نیستی؟ سال نو مبارک.لعنت بر عمر،خوبی تو؟ دلم تنگیده؟ بیا ببینیمت!
یا علی

سلام
مخلصم.. سراغتو از علیرضا گرفتم.
علی ع یارت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد