چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

باز این چه شورش است که دارم برای تو...


حالا که میهمان شده ام در عزای تو

در بزمِ قربِ روضه ی قالو بلای تو

 

حالا که بوی ماهِ محرم رسیده است

شکرانه اش هر آنچه که دارم فدای تو

 

ته مانده ی شرابِ طهورت به ما رسید

جاری شده است چشمه ی چشم اَم برای تو

 

نا قابل است این تنِ زخمیِ از گناه

آقا قبول کن که بیفتد به پای تو

 

چیزی که در بساطِ وجودم نمانده است

این سینه را سپر بکنم در بلای تو؟

 

همچون سعید و حرّ و بُریر و زُهیر و جُون

فانی بکن تمامِ مرا در بقای تو

 

"اُرشُد الی الطّریقی" اگر هست دستِ توست

پس اربعین قرارِ جنون... کربلای تو

 

آقا مگر کجا دلِ ما را گره زدی

باز این چه شورش است که دارم برای تو

 

"باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است"

جان هم اگر دهیم در این روضه ها کم است



نظرات 3 + ارسال نظر
احمد شنبه 17 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام

http://s5.picofile.com/d/19ebfcac-aa04-4b70-ab91-f5181e333845/Salam.mp3

حق

rohani دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ

مرحبا
خیلی جامع بود. همه حس های مبتلا توش بود.

ایشالا اربعین کربلا

ممنون

احمد جمعه 5 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام
قبل از انقلاب یه سال شب جمعه با شب تاسوعا مصادف میشه. مرحوم آیت الله دستغیب ره (شهید محراب) یه دعای کمیل مبسوطی میخونن. من خودم دوست داشتم. گفتم برای شما هم بفرستم.

http://s5.picofile.com/file/8156992768/Dastgheib1.mp3.html

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=9bc039e164581db70eee443b3d7f1852

احمد.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد