چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

شطح ِ پانزدهم


برایت شعر خواندم... عاشقی را پاس می دارم

سه نخ بهمن کشیدم! نشئگی را پاس می دارم


تمامِ حاصلم از زندگیِ بی تو مرگم بود

ولیکن با خیالت زندگی را پاس می دارم


خدا هم شاهدم بوده که با تقدیریِ آلوده

اگر فرسوده حتا بندگی را پاس می دارم


فقط دورِ خودم پیچیده ام یک عمر سرگردان

بماند بینمان! پیچیدگی را پاس می دارم


پس از ده سال اسفار و شِفا و فلسفه خواندن

شدم دیوانه ای که سادگی را پاس می دارم



نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه سادات چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 07:11 ب.ظ http://3shanbeh.womenhc.com/

از بازدید و دقت نظر شما متشکرم.
بله بنده در جلسه اشعار را ضبط می‌کنم و می‌نویسم، و صدا بعضی اوقات واضح نیست، از این‌که اشتباهات رو فرمودید متشکرم، اگر اشتباهات دیگری هم بود بفرمایید ان شاءالله تصحیح خواهم کرد. متشکرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد