چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

حال خوب

بعد از تماس تلفنی!!!

تو بودی و دل من بود . حال خوبی بود

میان شور و شعف ابتهال خوبی بود


کجا دوباره سخن با تو می توان گفتن

که در نهایت واقع! خیال خوبی بود


به یُمن اسمِ قشنگت هدایتم کردی

در این کویر وجودم نهال خوبی بود


دلیل وحدت من با تو چشم های تو بود

که تیز بود و گریزان. غزال خوبی بود


همینکه حرف زدم با تو هیچِ هیچ شدم

درون عالم کثرت زوال خوبی بود


اگر ارده ی چشمت نبود می گفتم

محال بود نگویم . محال خوبی بود


تفالی زده ام در خیال آغوشت

فقط همین قدرم بس . که فال خوبی بود


یکی که دید مرا با تو حرف خوبی زد

قضیه ی در و تخته . مثال خوبی بود


فقط محبت تو در دلم قرار گذاشت

برای درک تو مال و منال خوبی بود


 اگر دوباره دلیل خرابیم را خواست

همین بس است بگویم سوال خوبی بود


نظرات 1 + ارسال نظر
یار یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ http://almaas.s2a.ir

سلام
ممنون.شعراتون بسیار زیباست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد