چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

تسکین...

تو ... یک شبه تمام تمنای من شدی

وَ در سلوک ِقرب ِخودت پای من شدی

من آدمیّتم همه در عاشقیّت است
ممنونتم که سرزده حوّای من شدی

آشوب من نشست... به آغوش گرم تو
دارم درست می شنوم... نای من شدی

چشمت تمام قاعده های مرا شکست
آن لحظه ها که محو تماشای من شدی

من داستان یوسف ِ خود را به هم زدم
با اتکّا به اینکه زلیخای من شدی

سیگار و چای و روضه، همه هستی من است
روضه کنار... دود ِ من و چای من شدی

تسکین گرفت با تو تمام هویّتم
تا لب به لب شدیم... تو معنای من شدی

معصومه های بکر خدا در حسادتند
از آن زمان که مانی ِ مانای من شدی

الخیر فی وَقَع ... و تو خیری برای من
شرّت در این شدست که رویای من شدی

نظرات 2 + ارسال نظر
خاکستر شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.hri.blogfa.com



شرّت در این شدست که رویای من شدی ..

محمد شیاسی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://ashnaiy.blog.ir/

الخیر فی وَقَع ... و تو خیری برای من
شرّت در این شدست که رویای من شدی
عالی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد