چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

بانو

من عادت کرده ام با بوسه ها سیرت کنم بانو

و بعد این قدر می بوسم که درگیرت کنم بانو


تو عادت کرده ای از جزء جزئت بوسه بر دارم

و بعد این قدر بر دارم که زنجیرت کنم بانو


همین عادات می ماند.. برای تو.. برای من

همینطوری بمان پیشم مگر پیرت کنم بانو


تو آن خوابی که در آغوش ِ من تا صبح بیداری

که شاید با سر ِ زلف ِ تو تعبیرت کنم بانو


اگر رفتی فقط یک روز برگرد و کنارم باش

خیالم بوسه می خواهد که تصویرت کنم بانو...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

بیت دو:
"تخدیر"ت کنم بانو

ممنون... ولی زنجیر رو بیشتر می پسندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد