چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

من و حافظ

قطع و وصلی است میان ِ لب ِ ناب ِ من و تو
گو که پی برده به الفاظ ِ خراب ِ من و تو


"محتسب شیخ شد و فسق خود از یاد ببرد"
حال افتاده به دنبال ِ عتاب ِ من و تو

"ما کجاییم و ملامت گر بی‌کار کجاست"
آن که یک عمر کند صرف ِ جواب ِ من و تو

"هر که آمد به جهان نقش خرابی دارد"
منتها ریخته آن را به حساب ِ من و تو

"پنج روزی که در این مرحله مهلت داریم"
پنج روزیست پر از رنج و عذاب ِ من و تو

"ظاهراً حاجت تقریر و بیان این همه نیست"
که بریزند حضوری به غیاب ِ من و تو

مصرع ها داخل گیومه از حضرت حافظ
نظرات 3 + ارسال نظر
روحانی یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

زیبا و جالب
:)
مئفق باشید

ممنون

ی.م سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ

یاد طریقت آقای بیابانکی افتادم البته ایشون تو سبک طنز اینو اجرا کردن..
"به حسن خلق و وفا کس به یار ما نرسد" - به این دلیل که یارم سوار بر کمری ست...

حسینیان جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ق.ظ

عنوانشو بذارین حافظ و من

خیلی خوب بود :)

چشم
عوضش کردم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد