چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

وعده ی دیدار


درباره ی من : من غزلم. خسته و بیمار

یک شاعر ِ دیوانه ی مظلوم ِ گنهکار


در شهر اگر گشتم و آشفته نگشتم

حالا دم ِ آخر. در ِ میخانه.. سر ِ دار


تقدیر ِ من این است که ناگفته بمیرم

همچون غزلی خام و نپخته.. ته ِ افکار


عاشق شدنم قصه ی هر روزه ی دل بود

ای عشق بیا دست از این فاجعه بردار


انگار کسی هست درونم که نخورده

آغشته ای از طعم لب و نکته ی دلدار


پایان نگرفتم که به مقصد نرسیدم

خونی به رگم ریخته و می کند انکار


با عهد ِ شهادت به خودم می رسم آخر

در مسلک ِ ما نیست مگر وعده ی دیدار


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 ب.ظ http://majhool.blog.ir

یک شاعر ِ دیوانه ی مظلوم ِ گنهکار ... :)

بله :)

ی.م سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ

عشقا! تویی سلطان من، از بهر من داری بزن
روشن ندارد خانه را قندیل نا آویخته...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد