چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

بی... "هود ِ"(ع) ... گی... مثل ِ قوم ِ عاد


خوشم به این که نمی فهمم و خیالی نیست

خوشم به این که در این زندگی مجالی نیست


دلم خوش است به مرگی که می رسد از راه

نفس نفس نزدن... قصه ی محالی نیست


برای شاعر دیوانه چون جواب کم است

خدا نوشته که در قبر هم سوالی نیست


گمان کنم پدرم از ازل بهشت نبود

نشان به این که در این باغ.. سیب کالی نیست


کسی که خلقتش از ابتدا پر از نقص است

برای سیر و سلوکش دگر کمالی نیست


کمال آدمیّت انکسار می خواهد

شکسته بال نباشد براش بالی نیست


به شوق دیدن باطن، بهشت را دادم

برای وصف ضررهای من مثالی نیست


بگو ضمیر خودم را.. بگو پشیمانم

بگو که بر اثر هر گناه حالی نیست


بگیر در شب قدرم صحیفه ای بر سر

برای توبه از این خوب تر مجالی نیست


خدا کند که مرا هم خدا قبول کند

بریده ام به خدا هیچ اتصالی نیست


گمانِ من: همه بی هودِ گی است این دنیا

برای عاقبتِ قومِ عاد.. فالی نیست...

نظرات 3 + ارسال نظر
طرید(یک آدم از هرچه ... بریده) چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

راههای ادمیت :
1.من ادمیتم همه در عاشقیت است
2.کمال ادمیت انکسار میخواهد
3.loading....

.................
چه تعبیر جالبی بود عنوان!بی هود علیه السلام...! خدا برکت.

فک نکنم دیگه چیزی لود بشه تو این هوای آلوده!
ممنون از نظرتون

روحانی پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

همون حس بدبختیه یه مقدار تلطیف شده!
خدای مهربون...

پس اوضاع رو به بهبوده :)

احمد شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

آن را که جز به کشته شدن فتح باب نیست
تنها سر بریده ز گردن حباب نیست
[میرشکاک]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد