چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

عشق کلاً دروغِ خوبی نیست!


ای که هستی و نیستی با من

بی تو دل می زنم به دریا.. من

 

فاصله بینِ ما زیاد شده

از نبودت کنارِ من تا من

 

می روم می زنم به آخرِ خطّ

سرزمینی که هست تنها {من}

 

این همه (تو).. همیشه.. هر جا (تو)

یکدفه {من} ... سه روز حالا... من

 

تو زدی زیرِ قولِ اوّلِ مان

تو زدی بینِ ما جلو یا من؟!

 

عشق با تو دروغِ خوبی بود

همه عاشق شدند الّا من!

 

این همه آدمِ بدونِ خیال

این همه سنگ دل... چرا با من؟

 

خوب حقّ ِ نمک ادا کردی

نکند فکر کردی آیا من...؟!


نظرات 1 + ارسال نظر
روحانی چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

درد ناک ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد