چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

چشمۀ چشمهایش

اَللَّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ شاعِرٍ شَعَرَ حَقَّ چَشْمْ هایَشْ

دعای نیمه شبی را خرابِ رندان کن...


اگر که بند به بندِ تنم جدا بشود

هلا که بیرقِ مجنونی اَم رها بشود

 

غریبه اَم ز هر آنچه حسین(ع) کم دارد

به این امید که دل با تو آشنا بشود

 

به اشک غسل و به پیراهنِ سیاه کفن

چه می شود اگر آخر نصیبِ ما بشود

 

بنا نبود که ما بیش از این نفس بکشیم

نفس بزن که شهادت مگر بنا بشود

 

زکاتِ بودنمان هم نمی شود بدهیم

تمامِ عمر اگر وقفِ روضه ها بشود

 

ز دردِ خویش هر انچه که هست می گیریم

خدا نیاورد این دردها دوا بشود

 

دعای نیمه شبی را خرابِ رندان کن

دوباره روزیِ مان رزقِ کربلا بشود


نظرات 4 + ارسال نظر
روحانی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

نیستید جاتون خالیه...
دلم می خواد این شعر رو پست کنم
نمی کنم ولی
خودتون بیاید

خیلی در خور و شایسته بود.

ممنون
لطف شما مسبوقه
یا علی ع

احمد جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ق.ظ

بالاخره یا ما از رو می‌ریم یا شوما.
فیلم در نیار مردونه.
روزگار به سهم خودش دهنمونُ سرویس کرده. حالا شوما هم هی به این غیبت و عزلتت بیفزا تا فراق دوستان٬ این دهن‌سرویسیُ به غایت برسونه.
بیبینم به کوجا می‌رسی.

احمد... احمد... احمد
:)

غریبه شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ

های سِر

این اشعاری که توی پلاس زحمت میکشین مینویسین اینجا هم بذارید
پلیــــــز
اکسز وبلاگ راحتتره


قبلا مرسی

تقریبن مخطبای بلاگ و پلاس یکی هستن برا همین نسبتشون رو عموم و خصوص من وجه قرار دادم.
ولی چشم. سعی میکنم بذارم

غریبه یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

عموم و خصوص من وجه...
اوکی ! :)

بایت سعیتون سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد